יום שני, 27 בדצמבר 2010

אני אמן פיתוי

"אוקיי. אז נניח שאני נוסע בזמן. אני יכול לבוא מהעתיד עשרים שנה אחורה ולגלות לך איזה מספרים הולכים לזכות בלוטו בכל שבוע. או לחזור שבועיים אחורה ולהסתכל עלייך ישנה. איזה טעם של גלידה אמרת שאת הכי אוהבת?"
זהו. בילבלתי אותה.
אני רואה את גלגלי האישה בתוך הראש שלה מסתובבים. היא מנסה למצוא תירוץ להתחמק מהשיחה איתי, אבל לי לא אכפת.
"שוקו, הא? את יודעת מה אומרים על בחורות שמעדיפות ללקק גלידה בטעם שוקו...
בכל מקרה, אני והחבר שלי כאן היינו באמצע ויכוח וחשבנו שאולי את תוכלי לעזור לנו להחליט,"
אני פונה אל החברה של הבחורה שאני באמת רוצה, כדי לגרום לה לקנא. זה הטריק הראשון שמלמדים, והוא פועל כמו קסם. האמת היא שהייתי זורם עם כל אחת מהן.
"נניח שאני חוזר אחורה בזמן, ופוגש את עצמי. בקיצור, אם אני עושה את זה עם עצמי, זה נראה לך הומואי או.."
מעדיפות גלידה שוקו
הן ממשיכות ללכת, אבל זה רק כי הן לא יכלו לעמוד בפני.
אני רוקסטאר.
אני אליל מין.
אני דומה לג'יימס בונד.
אני הפאקינג הולגרמן!
קוראים לי חגי הולגרמן ואני אמן פיתוי.
האמת שאין לי מושג מה זה אומר כשבחורה מעדיפה גלידה שוקו. אני בכלל רגיש ללקטוז. אבל אני רוצה לספר לכם את סוד הקסם שלי עם נשים, וברגע שאני אספר לכם זה יעשה לכם קליק במוח וישנה לכם את החיים. מוכנים?
גיליתי שיש לי יכולת על טבעית להצליח עם כל בחורה שאני ניגש אליה ברחוב.
כל מה שאני צריך זה לשאול אותה שאלה אישית ולצלם אותה בפלאפון, והיא שלי. בד"כ היא אפילו לא מודעת לזה בעצמה.

הנה לדוגמה, שלל שהשגתי ברבע שעה בסנטר היום.

מעדיפה כלב קטן
לא אוהבת סושי
אין העדפה בין חנק לטביעה











מדהים, לא?
יש לי כמובן אלפי בחורות שכבר כבשתי, ועוד פרטים עסיסיים אני אספק לכם בהמשך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה